Hier vind je een overzicht van de meest gestelde vragen. Voordat je contact met ons opneemt, kun je kijken of het antwoord op jouw vraag in dit overzicht staat.
Bekijk de actuele status van jouw bestelling door te klikken op de grote groene knop "Gedetailleerde status van bestelling", die bij de meeste van onze e-mails wordt geleverd.
:
In het overzicht vind je de betalingsinformatie, de actuele status van jouw bestelling en de beschikbaarheid van afzonderlijke artikelen.
Als we niet alle door je nabestelde artikelen op voorraad hebben, kun je dit zien in het overzicht van de bestelling. Hier kun je ook meer gedetailleerde informatie vinden over de beschikbaarheid van specifieke artikelen, zoals de releasedatum van een heruitgave of het volgen van een zending die onderweg is van onze leverancier.
Als je een klantenaccount hebt, kun je al uw bestellingen volgen door in te loggen in onze klantenomgeving.
In het overzicht van jouw bestelling (zie „Wat is de status van mijn bestelling?“) klik in de rechterbovenhoek op de knop „Bestelling bewerken“:
Bij het bewerken van de bestelling kun je de optie „Artikel toevoegen“ selecteren:
Na het klikken verschijnt een zoekvenster, waarin je een willekeurig artikel kunt zoeken en deze eenvoudig naar jouw bestelling kunt slepen:
Zodra je tevreden bent met het bewerken van de bestelling, vergeet dan niet om op de knop „Bevestigen“ onderaan de pagina te klikken:
Op dezelfde manier kun je ook artikelen uit de bestelling verwijderen. Sleep gewoon het ongewenste artikel naar de prullenbak in de rechterbovenhoek van de pagina.
Wij raden aan eerst ons artikel over retourneren te lezen.. Voor het retourneren vragen wij je het reclamatieformulier in te vullen..
Op onze website kun je zowel nieuwe als tweedehands vinylplaten kopen. Gebruikte producten herken je aan de staat van het medium en de hoes volgens de
goldmine-standaard.. Bij nieuwe artikelen vermelden we „Nieuw“ als status. Je kunt eenvoudig kiezen tussen nieuwe en tweedehands artikelen door op de gewenste optie te klikken:
Controleer goed of je bijvoorbeeld geen CD in plaats van vinyl heeft besteld. We maken allemaal wel eens fouten. Mocht de inhoud echt niet overeenkomen met de bestelling, dan verontschuldigen wij ons en vragen je tot invullen van reclamatieformulier in te vullen.. De omruiling is uiteraard op onze kosten.
Een reclamatie van een nieuwe plaat wordt erkend in de volgende of andere redelijk ernstige gevallen:
De plaat slaat over (we gebruiken onze eigen tweedehands platenspeler met een naalddruk van 1,75 g als referentie)
Er is hoorbare ruis op de plaat in stillere passages of tussen nummers
De rand van de plaat heeft fabricageafwijkingen
De excentriciteit van de plaat is meer dan 2 mm
De excentriciteit van het middengat is meer dan 5 mm
De plaat is krom en ligt niet goed op de draaitafel
De hoes heeft gebogen of gedeukte hoeken
Neem zeker contact met ons op en als het om een levering via Packeta gaat, vragen we u ook de vervoerder te contacteren. Helaas behandelt Packeta zijn partners niet altijd zo vriendelijk als de ontvangers van de zending, en de situatie wordt vaak sneller opgelost wanneer de klant zelf contact opneemt met de vervoerder.